اخبار و مطالب علمی

تاج پادشاهی لوکس ترین برند خودرویی آمریکا بر سر BMW

پرفروش‌ترین برند لوکس 2021 در بازار ایالات‌متحده به برند مطرح آلمانی BMW رسید.

BMW

به گزارش مافی، بازار خودروی آمریکا یکی از مهمترین و بزرگترین بازارهای خودرو در دنیاست. بسیاری از شرکت های بزرگ خودروسازی در دنیا، تسخیر بازار مصرف آمریکا را در برنامه و اهداف خود دارند. حالا در سال 2021 برند BMW که از قضا در بین ایرانی ها هم بسیار محبوب است، به پرفروش ترین برند لوکس در سال 2021 دست یافته است. این جایگاه از این جهت برای یک موفقیت بزرگ محسوب می شود که BMW توانسته تسلا را کنار بزند. تسلا حالا در جایگاه بعدی قرار دارد. بر اساس آمارها از ماه ژانویه تا دسامبر سال 2021، بی ام و حدود 336,644 دستگاه خودرو را در سراسر ایالات‌متحده بفروشد. این رقم حدود 21 درصد بیشتر از فروش سال قبلی (2020) است. البته ممکن است که این عنوان تا زمان زیادی نزد BMW باقی نماند چرا که تسلا با فروش 313,400 دستگاه خودرو در سال 2021 در جایگاه دوم پرفروش‌ترین برند لوکس آمریکا قرار گرفته است.  تسلا هر لحظه در کمین است تا این عنوان را از BMW بگیرد. با اینکه اختلاف‌نظر روی لوکس بودن ماشین‌های تسلا از جمله مدل‌های Model 3 و Model Y وجود دارد، ولی این برند به رقیب قدری برای کمپانی آلمانی تبدیل شده است.

 

TESLA

خودروهای تسلا

پس از BMW و و Tesla، بازهم برند لکسوس با فروش 304,475 دستگاه به مقام سوم رسیده است. لکسوس همیشه در میان آمریکایی ها محبوب و پرطرفدار بوده است. البته بخشی از این موفقیت چشمگیر لکسوس به افزایش 25 درصدی فروش خودروهای هیبریدی مربوط می‌شود.

هر چند برندهای بی ام و، تسلا و لکسوس سال خوبی را پشت سر گذاشتند اما این امسال سال خوبی برای مرسدس بنز نبود. این شرکت آلمانی با فروش 276,102 دستگاه به افزایش ناچیز 0.4 درصدی نسبت به سال 2020 دست یافت و در ردیف چهارم لیست پرفروش‌ترین خودروهای لوکس آمریکا قرار گرفت. ظاهراً مرسدس بیش از رقبای خود بحران را تجربه کرده است. آئودی هم با فروش 196,038 دستگاه تا پایان سال 2021 به عنوان پنجمین برند لوکس پرفروش در ایالات‌متحده شناخته می‌شود.

AUDI

در سطح جهانی هم شرکت BMW  می درخشد و بالاخره پس از پنج سال توانست مرسدس را به پایین کشیده و در صدر جدول برندهای لوکس پرفروش قرار گیرد. این کمپانی با فروش 2.2 میلیون دستگاه به مقام اول و مرسدس با فروش 2.05 میلیون دستگاه به مقاوم دوم در لیست پرفروش‌ترین برندهای لوکس 2021 دست یافته‌اند. BMW و مرسدس بنز سالیان سال است که رقابت تنگاتنگی با هم دارند. این دو کمپانی برای موفقیت در رقابت باهم همواره سعی می کنند تکنولوژی طراحی و فنی خود را به بهترین و بروزترین ها ارتقا دهند. حالا باتوجه به موفقیت های BMW در سطح بین المللی باید دید که کمپانی قدیمی و معروف بنز چه برنامه هایی را برای به زیر کشیدن رقیب سنتی خود پیاده سازی می کند.

 

لوازم یدکی خودرو | قطعات یدکی خودرو | قطعات یدکی | لوازم یدکی | لوازم یدکی تهران | لوازم یدکی چراغ برق | لوازم یدکی خیابان ملت

پست های مرتبط

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.