اخبار و مطالب علمی

اجرای طرح پیش فروش تارا اتوماتیک از فردا/برنامه های ایران خودرو و سایپا برای کیفی سازی

طرح پیش فروش تارا اتوماتیک با موعد تحویل هشت ماهه تا یک‌ساله از فردا اجرا می شود.

به گزارش مافی، طرح پیش‌فروش تارا اتوماتیک از سوی گروه صنعتی ایران خودرو از فردا به مدت سه روز به اجرا خواهد شد. متقاضیان  برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی طرح پیش فروش تارا اتوماتیک روز شنبه 16 بهمن‌ماه سال جاری با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. گفتنی است این مراسم  به صورت زنده از طریق وب سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت درسایت آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

متقاضیان همچنین می‌توانند، در زمان اعلام شده با مراجعه به وب سایت فروش اینترنتی محصولات گروه ایران‌ خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

ایران خودرو

بیانیه ایران خودرو برای کیفی سازی

یک خبر دیگر که امروز از گروه صنعتی ایران خودرو در رسانه ها انعکاس پیدا کرده، موضوع گلایه فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به کیفیت خودروها بوده است. مقام معظم رهبری اخیرا نسبت به موضوع کیفیت پایین خودروهای تولید داخل گلایه کرده اند. در همین حال، مدیریت و کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی درخصوص کیفیت خودرو و ضرورت جلب رضایت مصرف کنندگان ، بیانیه‌ای صادر کردند.

ایران خودرو

به گزارش مافی و به نقل از ایکوپرس- متن این بیانیه در ادامه آمده است:

بر کسی پوشیده نیست در دورانی که صنعت کشور به‌خصوص خودروسازی آماج حمله‌ها و تحریم‌های ظالمانه قرار داشت، تنها حامی و پشتیبان تولید و صنعت خودرو، رهبر معظم انقلاب بوده‌اند و همواره فرمایشات و رهنمودهای ایشان راهگشای استمرار تولید و تداوم بخش حرکت چرخ صنعت بوده است. ما صنعتگران، کارکنان و کارگران صنعت خودروی کشور و در گروه صنعتی ایران خودرو، به پشتوانه این حمایت‌ها نهایت تلاش و کوشش خود را به کار گرفتیم تا در میان سیل عظیم مشکلات و محدودیت‌ها ضمن حفظ جریان تولید، مانع توقف فعالیت‌های واحدهای تولیدی و پاسخگوی نیاز‌های هم میهنان عزیز باشیم.

پیرو فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در نشست با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی و رهنمودهایی که در خصوص لزوم توجه به کیفیت و جلب رضایت مشتریان ایراد فرمودند، گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن اظهار تاثر و تاسف از این‌که باوجود همه تلاش‌ها، توفیق کافی در جلب رضایت مردم به‌وجود نیامده و موجب تکدر خاطر رهبر فرزانه انقلاب شده است، متعهد می شود با بازنگری در راهبردها و رویکردهای اجرایی در جهت تحقق منویات معظم‌له و رضایت خاطر مردم از محصولات خود، تلاشی جهادی را بیش از پیش سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

امید آن داریم در مسیر بهبود کیفیت و کسب رضایت‌مندی کامل مردم که در میانه راه آن هستیم، مثل همیشه از حمایت ها و رهنمودهای معظم‌له بهره مند باشیم.

برنامه های ساپیا برای افزایش کیفیت خودروها

در راستای تذکر مقام معظم رهبری در خصوص کیفیت خودروهای داخلی، هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا هم با تشکیل جلسه ای فوق‌العاده، تدوین و اجرای برنامه‌های راهبردی جهت افزایش کیفیت و اصلاح قیمت محصولات این گروه خودروسازی را آغاز کرد.

به گزارش مافی و به نقل از سایپانیوز، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در حوزه «ایجاد سند نقشه راهبردی صنعتی» و «شتاب گرفتن تولید، اشتغال و پیشرفت کشور» به عنوان محورهای اصلی در دستور کار این جلسه قرار گرفت.

سایپا

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه‌های اعلام شده خود در چند هفته گذشته بر «تولید اقتصادی» محصولات  این خودروسازی تاکید کرد و اظهار کرد: تنها راهی که می‌توان بر اساس آن به افزایش کیفیت و کاهش قیمت رسید، تولید اقتصادی محصول است.

تیموری با تاکید بر اینکه نگرانی درخصوص کیفیت و قیمت تمام شده خودروها دغدغه تیم مدیریتی جدید سایپا است، گفت: گروه خودروسازی سایپا هم‌سو با راهبرد اقتصادی دولت سیزدهم و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری و شعار سال جاری که متاسفانه به درستی به آن توجه و پرداخته نشده، نقشه راهبردی با محوریت افزایش تولید خودرو، ارتقاء کیفیت محصولات و استفاده از فناوری‌های نوین در صنعت خودرو را پیگیری خواهد کرد.

تیموری توضیح داد: هر کدام از شرکت‌های زیرمجموعه سایپا باید روی یکی از محصولات تولیدی متمرکز باشند. همچنین به جای تنوع کاذب، تولید انبوه، با کیفیت و اقتصادی محصولات را دنبال کنند.

این مقام مسئول در خودروسازی سایپا ادامه داد: برنامه راهبردی سایپا در حد یک شعار باقی نخواهد ماند. با کمک مهندسان و متخصصان داخلی این برنامه ها دنبال خواهد شد. موضوع کیفیت یکی از چالش‌های اساسی صنعت خودرو است که در این راستا نشست‌های هدفمند و تخصصی با مجموعه تامین‌کنندگان قطعات خودرو خواهیم داشت تا نسبت به ارتقاء کیفیت قطعات و محصولات نهایی، کارهای بزرگ و ماندگاری انجام شود تا در نهایت خودروهایی به دست مردم برسد که باعث افتخار ملی و رضایتمندی مصرف کنندگان شود.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری، برخی از فعالیت‌های اقتصادی در دوره‌های گذشته شرطی و وابسته به توافق با غرب و امضای برجام شده بود، اظهار کرد: خودروسازی سایپا تحت هیچ شرایطی خود را معطل چنین موضوعاتی نخواهد کرد و با تمام قوا و توان برای توسعه فعالیت‌های ملی و فرا منطقه‌ای خود برنامه‌ریزی کرده و سند راهبردی مدون خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ضرورت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های گسترده و متنوع اقتصادی کشور امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: تلاش داریم در دو حوزه صادرات خودرو و قطعات خودرو برنامه‌ریزی جامعی انجام دهیم تا ایران هم جزو زنجیره تامین قطعات خودروی دنیا شود.

او با بیان اینکه فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان راهگشا بوده گفت: ما به سوی سایپای هوشمند و فناورانه حرکت خواهیم کرد. در این مسیر تمام مجموعه‌های دانش بنیان را به همکاری و همراهی دعوت می‌کنیم.

تیموری در پایان افزود: بیانات رهبری و اشاره صریح به شکست سیاست‌های فشار حداکثری و ناکامی دشمن برای ایجاد فروپاشی اقتصادی و سیاسی، تاکیدی بر رویکرد کشور برای بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی کشور برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها بود، از این رو صنعتگران خودرو و قطعه‌سازی کشور در صورت اصلاح رویه قبل می‌توانند نقشی غیرقابل انکار در بالفعل کردن ظرفیت‌های نهفته در این صنعت استراتژیک داشته باشند.

شما مخاطبان عزیز همه روزه می توانید جدیدترین اخبار و تحولات خودروسازی های داخلی را در مجله مافی مشاهده بفرمایید.

*مرکز خرید آنلاین مافی طیف گسترده و متنوعی از لوازم یدکی و قطعات خودرو را با بهترین قیمت به شما عزیزان عرضه می کند. کافی است با یک کلیک از آخرین و بهترین قیمت لوازم یدکی و قطعات خودرو مطلع شوید. 

کلمات اتوماتیک: تارا اتوماتیک، قیمت تارا اتوماتیک، قیمت تارا ایران خودرو، پیش فروش تارا اتوماتیک،

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.